Gombajel a térképen

Kimentettem egy képet az ...és még egymillió lépés negyedik részének végéből, ahol a térképet mutatják, mert felfigyeltem egy apróságra. Észreveszed a gombajelet Felsőcsödénél? Elsőre meglepődtem a szokatlan jelen, de aztán felidéztem az őrségi élményeimet, és már nem csodálkoztam. Jó tudni, hogy az Őrség az egyik legjobb gombatermő vidékünk. Bár tőlem nagyon messze van, kb. félezer kilométerre, de eddig négyszer jártam erdeiben. Évek óta a netgombászok találkozójának állandó helyszíne. A nagy távolság ellenére jó döntésnek tartom, hogy itt találkozunk. Eddig minden őszön találtunk gombát. Lehetett nyáron nagy aszály, az Őrség a találkozó idejére bőven adott meghatározásra váró gombákat. 2012 száraz év volt, és mégis megtörtént, hogy életemben először vargányázhattam, és pont az Őrségben.
A teljes képhez hozzátartozik, hogy a Vendvidékre is átjárunk gombászni. Szintén nagyon jó gombatermő tájegységünk. Nehéz írni a dél-nyugati tájakról, mert a szépségüket és hangulatukat nem adja vissza a tájleírás. Oda kell menni, és "elveszni" az erdeikben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése