Az őserdő pusztulása

A gazdasági szempontok, oh, azok mindennél fontosabbak. Ezért biztos vagyok benne, hogy a jövő egyik "nagy ötlete" a kötelező öngyilkosság lesz 65 évnél idősebb korban, amikor már nem gazdaságos a létezésünk. Ezt én meg fogom élni, és rezignáltan megvonom a vállamat a ciánkapszula elharapása előtt 2043-ban.
Muszáj ennyire erős képpel nyitnom a bejegyzésemet, hogy érzékeltessem felindultságomat az újabb látszólag racionális erdőirtás kapcsán. Nekem volt szerencsém megismerni az igazi erdőt, felmérhettem gazdagságát és fontosságát az életünkben. Pontosan tudom, hogy jóval fontosabb élve az öreg fa mint holtan. Hiába érvelnek a favágásban érdekeltek, hogy az idős fa csak kidől, elkorhad, kárba vész az eladható faanyag, és különben is pótolva lesz az erdő telepítéssel. A sötétzöldek miért nem osztják meg az erdőtelepítésről szóló híreket? Így ők, mire én. Természetjáróként pro és kontra gyűjtöm a híreket. Pontosan tudom, hogy az annyira hangoztatott erdőborítottságunkból 40% a fehér akác területaránya, ami természeti szempontok alapján semmit sem ér. 
Idefigyelj kedves olvasóm, te, aki most a monitoron olvassa soraimat. Párszor már leírtam, jó lenne, ha felfognád igazságtartalmát: a modern embernek döntései meghozásakor HÁROM ÉRDEKET kell figyelembe vennie: EGYÉNI, KÖZÖSSÉGI, TERMÉSZETI.
A kitermelt ősbükkös "csak" 1 hektárnyi, de fontos tudni, hogy az igazán öreg erdők területe pusztán 1000 hektár az ország kilencmillió hektárjából. Tehát 1 hektár pusztulása is felmérhetetlen kár. Hiába hangoztatják a pótlását. Abból öreg erdő 3 emberöltő alatt lesz. Senki sem éli meg. Plusz dolgozik a klímaváltozás. Olyan hülyék vagyunk, hogy arra nincsenek jelzőim.
Az emberiség sorsa ugyanaz mint az élesztőé, telefújjuk a közegünket szén-dioxiddal és meghalunk a forróságban.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése