Az erőművész mutatványa

 Az ízletes csiperke Agaricus bitorquis hihetetlen mutatványa látható a gyenge, mobilos felvételemen. Április közepén írtam róla, de biztosan nem hitted el, hogy fel tudja nyomni az aszfaltot. Itt a bizonyíték, hogy képes rá. Sajnos pont nem volt nálam a fényképezőgép, mert lemerültek az elemei. Amikor bepattintottam a töltőbe az elemeket, arra gondoltam, hogy a szokásos útvonalamon (a ház és a könyvtár közt) úgyse fogok semmi érdekeset találni, így nem baj, hogy itthon hagyom a gépet.Visszafele pillantottam meg a fura dudort a járdán az egyik ház mellett. Azonnal bevillant, hogy nagy valószínűséggel egy ízletes csiperke mutatja be a kedvenc számát, az aszfalt emelést. Igen, megint igaznak bizonyult, hogy a gombák mindig készek meglepni a gombászt. Az ízletes csiperke mutatványa az egyik fantasztikus dolog, amire képesek a gombák, és erre pont nincs nálam a kamera.
Hazahoztam az erőművészt és itthon fotóztam le. Gyönyörű, húsos termőtest volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése