Szolgálati közlemény: térképek és közösségi oldal

Végre rájöttem, hogyan tudom beilleszteni a blog sablonjába a facebook modult. Jobb oldalt megtalálod a rendszeres olvasók alatt. Amint láthatod a facebookon meglepően nagy számú rajongótábora van a Gombamániának. Lehet ott is, de itt is csatlakozni a gombakedvelők közösségéhez.
Tegnap még valamit felfedeztem, hogyan tudok egyedi térképeket készíteni a Google térképalkalmazásával. Szintén jobb oldalt találod meg a két térképet, az egyik a magyar gombász közösségeket mutatja, a másik a gomba-szakellenőröket foglalkoztató piacokat. Mindkettő hasznos segítség a kezdő gombászok számára. Én se úgy születtem, hogy véremben volt a gombaismeret. Évek során gyűjtöttem össze a tudásomat. Gyerekkorom óta futok a gombák után, és hat éve gombászok 110%-on. A netgombászokhoz való csatlakozás szinte szárnyakat adott a "hobbimnak". A gombászat nálam nemcsak egy kellemes időtöltés, hanem az élettel való egyesülés. A városi ember nem igazán él. Erre akkor jöttem rá, amikor először álltam egy valódi erdő közepén. Vérpezsdítő, ahogy a természet kihozza az emberből az ösztönös tudását. Szinte újjászületünk. Nagyszerű élmény. Tehát irány az erdő az őszi szezonban! Azonban előtte csatlakozz valamelyik csapathoz, majd később a gyűjtött gombáidat mutasd be szakellenőrnek, és az életed jóval gazdagabb lesz. Sőt te magad is rájössz, hogy mi az igazi élet.

Kiegészítés:
Ha szeretnél "like box-ot" a blogodba, ITT megtalálod a megoldást a hozzászólások közt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése