Ez az életem


Vasárnap az idei negyedik túrám lesz. Úgy tervezem, hogy 2015-ben ugyanannyi utam lesz mint tavaly, tehát minimum tizenötször akarok a Béliben és a Biharban túrázni. Jó lenne felfedezni új részeit az Erdélyi-szigethegységnek, ami 20000 négyzetkilométer területű. Bőven van mit bejárni, megcsodálni. Erre még kicsit várnom kell, amíg rá nem jövök, hogy miből lesz pénzem. Szép és jó dolog önszorgalomból ismeretterjesztéssel foglalkozni, de a finanszírozása kétséges és a létfenntartás kissé nehézkes. Nincs okom panaszra, szinte már vígan lógok a társadalom pereméről és szemlélem a világot. Ráadásnak észrevettem, hogy vannak, akik álmélkodva nézik bohém ámokfutásomat. Mi a csuda olyan fura a tevékenységeimben? Mindig rajongtam a szépségért, logikus, hogy a közelében mozgok. Semmi meglepő nincs az egészben, hogy örömmel mutatom be a kedvenceimet, szívesen fotózom azokat, és vezetek be másokat a csodák világába. Ez az életem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése