Szolgálati közlemény

Kedves Olvasóim! Létezésem piciny pénzügyi alapja télen szünetel, mert alszanak a kedvenceink. Ez annyit jelent, hogy a megbízási szerződésem a gyulai piacon majd csak március elsejétől érvényes. Április elejéig nincs semmi jövedelmem. A megbízási díjam pont annyi mint a közmunkás bér.
Szellemi szabadúszónak lenni sosem volt könnyű, nemcsak nekem, de elődeimnek sem.
Decemberben jelentkeztem a felsőfokú gombaismereti (kétéves) tanfolyamra, aminek első évi díját baráti kölcsönből finanszíroztam. Az ismerősöm tudja, hogy mennyire fontos nekem a fejlődés, az egyre szélesebb körű információ felvétel, majd átadás. A blogra is pozitívan fog hatni az új tudásom. Azonban most minden anyagi eszköz, huss, messzire szaladt tőlem. Valószínűleg egy-egy hónapra keresek egyszerű fizikai munkákat, mert nehezebbeket nem tudok elvégezni (krónikus bajaimról mélyen hallgatok, hiszen mindenkinek vannak problémái, és panaszkodással semmire se megyünk), szellemi munkát pedig nem kaphatok, mert nincs érettségim. A blog nem elégséges bizonyíték, hogy bőven van sütnivaló a kobakomban.
Egyébként semmi baj. Ez nem az első eset, hogy hirtelen minden kezd elromlani (test, kütyü, anyagi helyzet stb.) Negyvenhez közeledve nem először látom a romlás figyelmeztető jelét, ami arra szólít fel, hogy ideje változtatnom. A régi elavult, szétesik, őrültség a romok közt maradni. A meglévő eszközeimmel a jelenben alkotok valamit, amivel áthúzom magamat a jövőbe.
Hamarosan kaptok egy gombakvízt, amit eredetileg karácsonyra időzítettem volna, de aztán belebonyolódtam, és még mindig csak szerkesztem. Azonban nemsokára befejezem.
A gombklub 2017-es előadássorozata január 26-án indul. Idén is minden hónapban egyszer a Békés Megyei Könyvtárban összejöhetnek a gombák kedvelői.
A túraszezont márciusban indítom el a virágos erdő túrával. Az első vargánya kereső túra május 20-án lesz. Közben is túrázunk, hogy visszanyerjük természetjáró rutinunkat a hosszú tél után.
Az első képzési napom február 18-án lesz. Addigra pénzt kell csinálnom, különben megpukkadok.

BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése